.

Monday 27 June 2011

Bagaimana Cara Memikat Hati Wanita & Ingin Memuji Wanita Dengan Ikhlas?


Hubungan lebih erat jika kita memahami antara satu sama lain



Apabila wanita mencuba baju baru dan bertanya kepada lelaki

"Apa pendapat awak?" . 

Dia mungkin mendapat jawapan mudah seperti 

"Bagus" dan "Elok," 

Jawapan yang tidak memberi apa-apa markah kepada lelaki itu. Bagi mendapat markah tinggi, lelaki perlu memberi jawapan yang sama seperti wanita. Berikan jawapan yang lebih terperinci.

Sesetengah lelaki tidak mahu memberikan jawapan yang terperinci. Namun apabila dia mahu melakukannya, dia mendapat markah tinggi dari kebanyakkan wanita yang selalu melakukannya.

Sebagai contoh apabila dia (lelaki) menjawab, 


"Pilihan yang tepat! Pusing sedikit, biar saya tengok dari belakang. Warnanya memang padan dengan awak. Potongannya kena dengan bentuk tubuh awak. Tudung yang awak pakai cukup padan. Awak nampak menawan. Saya amat menyukainya." 

Kebanyakkan wanita berasa gembira dan lebih yakin terhadap pasangan mereka apabila mendapat pujian seperti ini. Mereka menganggap lelaki itu pandai memikat hati mereka.

Jadi, wahai lelaki di luar sana jom buat mulakan misi ni untuk mendapatkan tarikkan dan mengukuhkan hubungan dengan pasangan anda. 

Elakkan dari TANYA sepatah, JAWAP sepatah. Cuba cara ini. JOM. 

Aku pun nak try jugak, heheheheee. . . . . . . . .:)



4 comments:

  1. heehee. yeahh man owez bg simple answer whch boleyh mke girls bored >.< ptut bg pndgn yg lbih terperinci la bru girls ase puas ati lbih skit kn kn kn >.<

    http://yanadimple.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. kne bgi jwpn tepat ker?? heeehe

    ReplyDelete
  3. try r buat. . .
    mmg kena, sbb perempuan dilahirkan dengan pemikiran yang terlalu detail. smua nak detail, so kena la komen pn detail baru r dia puas hati. . .:)

    ReplyDelete
  4. perempuan suke dilimpahkan dgn kate2.. n ppuan kn suke becakap..cube kalau lelaki mintak pndpat ape2 im sure ppuan tu akan bg komen yg sebaik mungkin..so mestila de xpac yg same..kn? seronok ape bertukar pendapat.. =)

    n popoi..saye rase bg jawapan yg jujur.. kalau tak cantik jgnla pulak kondem ..cube kata "err.. jom kita survey lainla..mane tawu ada lagi lawa"..

    hahah ppuan complicated n fragile..sbb tu la..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...