Friday, 3 June 2011

Semua Lelaki Ada Minyak Pengasih?

Minyak Pengasih??

Perh. . .biar betul. .?? wah, xperlu la lagi susah-susah mengorat. Hahahaha. . .wowooooo. . .kejap-kejap. Tak perlu la cari minyak pengasih der!. . khurafat semua tu. Meh sini aku nak cerita sikit. Aku nak kongsi apa yang aku baca kat buku yang aku beli baru-baru ni. 

Deria bau wanita lebih baik daripada lelaki. Malah kemampuan ini menjadi lebih kuat dan hebat ketika dia sedang subur. Dia dapat mengesan bau feremon dan bauan kesturi yang dirembeskan lelaki. Bau-bauan ini tidak dapat dikesan secara biasa. Otaknya dapat membaca sistem imun lelaki dan sekiranya sistem imun itu sepadan atau pun lebih kuat daripada sistem imunnya sendiri, dia mengatakan yang lelaki itu menarik ataupun memiliki tarikan luar biasa. Sekiranya sistem imunnya lebih kuat, dia menganggap lelaki itu kurang menarik.

Minyak wangi lelaki mengandungi feromon yang mampu menarik perhatian wanita!

Pakar-pakar yang mengkaji otak mendapati otak wanita dapat menganalisis perbezaan yang terdapat dalam sistem imun ini dalam masa tiga saat pertama sewaktu bertemu. Sistem imun yang secocok menghasilkan keturunan yang mempunyai daya tahan yang lebih kuat. Hasil yang lahir daripada kajian ini adalah banyaknya minyak-minyak yang dipasarkan di pasaran khursus untuk lelaki. Minyak ini dikatakan mengandungi rahsia feromon yang pasti mampu menarik perhatian kaum wanita.Sistem imun yang kuat membuatkan lelaki memiliki tarikan luar biasa.

Kesimpulannya, minyak wangi lelaki yang dipasarkan dipasaran bagi lelaki adalah menjadi daya penarik kepada wanita. Dan wanita yang sedang subur menjadi lebih peka terhadap bau lelaki. Jadi kepada lelaki hati-hati lah kepada wanita sebegini. Kang tersangkut dengan orang gila kat jalan. Tak pasal-pasal je. Hahahahaaa.aaa . . :)



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...