Wednesday, 18 May 2011

Perkara yang amat memalukan dalam hidup si lelaki

Perkara yang amat memalukan dalam hidup si lelaki



Entri kali ini aku hanya mahu kongsi satu perkara yang amat memalukan dalam hidup lelaki.  Korang pernah tak ada suatu perkara yang dilakukan itu menjadikan anda amat malu di hadapan orang lebih-lebih lagi di hadapan perempuan.  Perkara yang mungkin sukar dirungkai dengan perkataan.  

Hanya tersengih atau tersipu malu, cover malu.  Hahahaaa..mesti pernah bukan??kalau tak pernah pun, cuba bayangkan jika anda TERbuat semua perkara di atas. . .tak kan tak rasa malu langsung bukan?

Selalu kita dengar malu adalah cabang iman atau sebahagian dari iman, yeee...memang tepat sekali.

Lelaki akan malu kepada perempuan apabila:
1)     Tiba-tiba ditegur zip seluar tak tutup – perempuan tegur.
2)      Jalan smbil usyha perempuan (tiba2 kaki terjatuh dalam longkang/badan terlanggar tiang) – Perempuan tu usyha pelik je..hahaha..memang malu
3)      Dikutuk kelemahan dihadapan perempuan.
4)      Time khatan dulu, semua pakat nak tengok.huhuhuhu...(malu ke time tu??)
5)      Tahan kentot, tiba – tiba terlepas dengan (bunyi dan bau yang ........) – Tempat orang ramai pulak tu cth dalam function..hahahaa memang pengotor.
6)      Seluar koyak.

Itu je kot.
Sapa nak tambah boleh je komen kat bawah.
Hahahaaa. . . .
Kalau malu macam ini memang tak leh nak buat apa lagi.
Kalau tak malu juga, maknanye kurang normal.
Hahahaaa. . 

6 comments:

  1. fathi lately rajin updated blog la <3

    perkara yang paling memalukan , lelaki x bawak duit time dating . oke ini sumpah malu . nampak sangat x berduet .

    ReplyDelete
  2. xder keje. . update r..huhuhu
    yup...tengs 4 ur suggestion.

    ReplyDelete
  3. ada2..salah pakai seluaq track terbalik time p supermarket :D

    ReplyDelete
  4. Ash. .cam ner boley tibe2 tuh?? errr??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...